Uw partner in cabinebouw
en toelevering

NIEUWS

NIEUWBOUW

OKTOBER 2018

 

Om aan de sterke groei en strenger wordende eisen te kunnen blijven voldoen hebben we beslist om een volledig nieuwe productiesite

te ontwikkelen. De nieuwe site zal zich op 1 km van de bestaande locatie bevinden.

 

De productieruimte zal op de nieuwe locatie ongeveer 6000m² bedragen.

Als alles volgens plan verloopt starten de werken begin volgende jaar en kunnen we uiteindelijk begin 2020 onze productie verplaatsen.

 

Met de ontwikkeling van de nieuwe site gaan we nog meer kunnen inzetten op efficiëntie en

kwaliteit mede dankzij de investering in een volledig nieuwe natlaklijn.

 

Eveneens gaan we hiervan gebruik maken om onze productie klaar te zetten volgens het 4.0 principe.

Binnenkort meer…

 

 

LASROBOT

MEI 2018

 

Met de aankoop van deze nieuwe lasrobot van Valkwelding, willen we onze kwaliteit van lassen

verbeteren en de productie automatiseren om zo voor onze klanten een nog betere afwerkingen te voorzien.

Er werd voorzien om staal en aluminium te kunnen lassen. Deze robot kan maximale snelheid van 180m/min halen.

Alles kan geprogrammeerd worden via de computer (via 3D model) of met de hand (via Teaching). Deze robot is voorzien van 2 tafel, waardoor de robot verder kan lassen aan de andere kant als er aan de ene kant nieuwe stukken worden opgezet.

 

 

IN THE PICTURE

DECEMBER 2017

 

Hieronder een beeld van enkele treincabines.

 

 

FIBER PHOENIX LASERSNIJMACHINE

OKTOBER 2016

 

Met de aanschaf van een nieuwe 4 KW lasersnijmachine willen we onze service naar onze klanten gaan optimaliseren.  De levertijd van de rushorders gaan we kunnen inkorten dankzij de nieuwe supersnelle fiber technologie.  De machine zal tot 3X sneller snijden dan de klassieke CO² lasersnijmachines.  Enkel 35 seconden heeft de machine nodig om een plaatwissel uit te voeren.  De maximale snijdikte in staal zal 20mm bedragen.


 

De plaatsing is voorzien voor december 2016.

 

Afbeeldingsresultaat voor lvd phoenix


SPROEITUNNEL POEDERINSTALLATIE

JULI 2016

 

Met de nieuwe sproeitunnel kunnen we grotere stukken ( 4 meter lang bij 1,8m hoog en 1,3m breedte) automatisch ontvetten. Dit resulteert in een betere bescherming van het onderdeel.